Q: Cum se plasează  comenzile? 

A: Site-ul verticaltrend.ro nu este un magazin on-line, având doar rolul de catalog de prezentare a portofoliului de produse, adresat clienților de tip B2B, utilizatori finali, industriali sau comerciali. Ca atare nu se pot plasa comenzi direct din site. Vă rugăm să contactați reprezentantul de vânzări din zona Dvs. pentru mai multe detalii.

Q: Cât de repede se livrează o comandă? 

A: Pentru comenzile care se plasează pînă la ora 12, și care au toate detaliile clare expedierea produselor aflate în stoc se face în aceeași zi. Pentru astfel de produse aflate pe stoc dar care se comandă după ora 12 expedierea se va face a doua zi lucrătoare. Deoarece nu toate produsele prezentate pe verticaltrend.ro sunt şi în stocul firmei, utilizatorul va fi informat de către reprezentantul de  vânzări, prin e-mail sau telefonic, despre produsele pentru care livrarea se face din stoc, sau termenele de aprovizionare/livrare pentru poziţiile care nu sunt pe stoc. 

Q: Cât costă transportul produselor?

A: Pentru comenzile în valoare de minim 1000 de lei fără TVA transportul produselor în țară este plătit de noi. Pentru comenzile cu valoare mai mică există mai multe posibilități: 

 - includerea costului de transport pe factură, după comunicarea acestui și acceptul de către client.

- Plata costului de transport de către client, numerar la transportator, caz recomandat atunci când clientul nu are un contract separat cu firma de transport. În acest caz costul care va trebuie achitat este cel al contractului nostru ci Nemo Express sau Dragon Star Curier. 10 lei pentru primul kilogram si 1 leu/ fiecare kg ulterior, la care se adaugă TVA.

- Transportul cu o firmă de curierat cu care clientul are semnat un contract direct, caz în care clientul își face singur comanda de ridicare de la depozitul nostru.

Q: Cum stați cu stocurile?

A: Pentru anumite produse din portofoliul nostru stocurile din depozit sunt suficiente pentru a onora aproape orice cantitate comandată. Strategia noastră este ca pentru produsele pentru care avem înțelegeri sau contracte de furnizare semnate pe termen mediu și lung sa ne asigurăm un stoc suficient de mare în depozitul din Iași pentru ca livrarea comenzilor să fie făcută în maxim 24 de ore. Desigur, dat fiind că unele produse prezintă o varietate mare (de exemplu anumite modele de salopete, care se pot găsi în 4 sau 5 variante de culori, iar gama de mărimi este de la 44 la 62 sau chiar 66, adică 10-12 mărimi diferite) nu putem asigura stocuri pentru tot portofoliul. Articolele pe care nu le avem pe stoc vor fi comandate la furnizor în cel mai scurt timp iar reprezentantul de vânzări arondat vă va informa asupra termenului estimat pentru livrare.

Q: În cât timp se livrează un produs care nu este pe stoc permanent?

A: Majoritatea produselor din portofoliul Vertical Trend sunt aprovizionate direct de la producători, fie din țară fie prin import direct. Perioada de livrare poate diferi de la caz la caz, fiind cuprinsă între 4-5 zile și 4-5 săptămâni, în unele cazuri. Pentru fiecare produs/furnizor se poate estima un termen de livrare realist doar după analiza particulară a unei multitudini de factori. Reprezentatul de vânzări către care ați plasat comanda vă va informa despre termenul estimat în cazul Dvs.

Q: Produsele beneficiază de garanție?

A: Da, garanția în depozitare este de 12 luni, dacă depozitarea este în ambalajul original, în spații ferite de umezeală și de razele directe ale soarelui, în încăperi ventilate, ferite de temperaturi extreme și cu respectarea condițiilor de depozitare specifice fiecărui tip de produs în parte. Garanția în utilizare este de 30 de zile cu resprectarea  respectării instrucțiunilor de utilizare, depozitare și întreținere și cuprind toate defectele de material care nu pot fi puse în evidență în mod obișnuit, eventualele defecte de proces de fabricație. 

    Nu sunt acoperite de garanție eventualele intervenții neautorizate asupra produsului, precum si eventualele defecțiuni cauzate de uzura în condiții de utilizare necorespunzătoare (agățare în obiecte tăioase sau ascuțite, găuri produse prin eroziune la contactul repetat cu suprafețe puternic abrazive, altele asemenea).

    La încălțăminte garanția nu acoperă defecțiunile cauzate de expunerea la umiditate excesivă (lucru cu încălțămintea imersată în apă) sau expunerea la substanțe agresive dpdv chimic, în afara unor concentrații uzuale.

Q: Unde găsesc factura? În care colet?

A: Factura se găsește întotdeauna în coletul cu numărul 1, atunci când livrarea conține mai multe colete. Coletul cu numărul 1 este coletul al cărui AWB este format dintr-o coală de hârtie A4 întreagă, din care o jumătate revine transportatorului cu confirmarea Dvs. iar cealaltă jumătate rămâne la Dvs. Dacă în expediție se cere RETUR factură semnată de confirmare și/sau RAMBURS intrument de plată, atunci factura se află în plicul lipit pe coletul nr. 1, împreună cu AWB-ul descris mai sus.

Q: Ce fac dacă primesc un colet deteriorat?

A: Toate coletele pleacă de la noi sigilate cu bandă adezivă personalizată sau cu bandă PET, cele care sunt nedesfăcute, așa cum le primim de la producători. Dacă la recepție se constată urme de violare a intregrității coletului se urmează cu strictețe următoarea procedură:

- Nu se semnează AWB-ul de recepție pînă nu se semnalează violarea coletului către curier;

- Se fac fotografii cu coletul deteriorat, în care să se vadă clar violarea integrității acestuia;

- Se efectuează recepția cantitativă a marfurilor din colet, pa baza facturii trimise;

- Dacă coletul deteriorat este o cutie sigilată de producător se poate face verificarea doar a acelui colet, prin compararea cantității menționate pe ambalajul exterior. 

- Dacă în colet se află marfuri combinate (cazul cel mai des întâlnit) este obligatorie recepția cantitativă integrală a comenzii, nefiind posibilă listarea mărfurilor aflate în fiecare colet în parte;

- Dacă se constată lipsa unor articole din coletele deteriorate se menționează acest fapt fie pe AWB, fie într-un proces-verbal semnat și de către reprezentantul firmei de curierat (cazul cel mai indicat).

Dacă procedura descrisă mai sus nu se respectă iar reclamația însoțită de procesul-verbal și fotografiile edificatoare nu ajunge la noi în termen de maxim 48 de ore de la primirea coletelor compania noastră nu își asumă nici un fel de răspundere.

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.